עצמאות ומזלות • יודעים מה זה עצמאות?

בת שבע דרגן 1 Comment on עצמאות ומזלות • יודעים מה זה עצמאות?

השבוע באסטרולוגיה יהודית עצמאות ומזלות | איך מתבטאת עצמאות?

צילום: עפר גדנקן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשאנו מתייחסים למושג עצמאות בהקשר של אופי אישי, אנו מיד חושבים במושגים של: בעל עסק עצמאי מול עובד שכיר… אנשים שטוב להם או מסוגלים לעבוד תחת מישהו אחר ולעומתם אנשים שקשה להם לקבל הוראות או סמכות באופן כללי והם מעדיפים להיות עצמאים.

אבל לא רק.
עצמאות מתבטאת גם בדרך חשיבה – עד כמה אנו מושפעים – מדעות קדומות, מדעת קהל, מאמונות שספגנו בילדותנו. האם אנו מסוגלים לחשוב באופן עצמאי או שהחשיבה שלנו מושפעת ותלויה בדברים חיצוניים?

עצמאות מתבטאת גם באופן בו אנו מנהלים את חיינו הרגשיים – עד כמה אנו תלויים באהבתם, הערכתם ואישורם של אחרים? האם אנו עצמאים לבחור באושר או שהאושר שלנו תלוי בגורמים חיצוניים?

עצמאות מתבטאת גם ביכולת שלנו לשלוט בחיינו ולא להיות עבדים של חשקים, דחפים ואפילו חפצים גשמיים שכובלים אותנו, עד שאנחנו לא מסוגלים לזוז..
לפני שאני ניגשת לפרט את היכולת של כל בן מזל לחיות כעצמאי והדברים שיכולים להפריע לו לחיות כאדם עצמאי. חשוב לי לציין כי כמו תמיד, בניתוח אישיותי, אי אפשר להסתכל רק על הפוטנציאל המולד (זה שמופיע במפת הלידה) מבלי לשמוע את סיפור חייו של האדם ולהכיר את ההשפעות הסביבתיות ששינו באופן כזה או אחר את הטבע המולד שלו וההתייחסות שלו לחיים.

אז בואו נתחיל
טלה – מזל טלה הוא השם הנוסף של המושג 'עצמאות'. תמצאו הרבה טלאים, או כאלה שטלה חזק במפת הלידה שלהם (אופק, ירח, מרס) שעובדים כעצמאים ולא מסוגלים, אפילו לא יום אחד, לחיות כשכירים, עם בוס שיגיד להם מה לעשות.

יש בהם מספיק יוזמה, תחרותיות וחיות כדי לקום כל בוקר מחדש ולהתנפל על העולם. מאחר והם לא עוסקים ברגשות, גם לא ברכוש – יש מעט מאד דברים שכובלים אותם ומפריעים להם לחיות בחרות מלאה.

שור – אם יש משהו שלא מאפשר לשוורים להיות עצמאיים, זו הרכושנות שלהם. הצורך הזה לצבור עוד ועוד נכסים חומריים, יכולה לכבול אותם למקום בו הם נמצאים. הם רכושנים, טריטוריאליים וכשהם נאחזים במשהו, קשה להם מאד לעזוב..

סרטן- הסרטנים זקוקים לביטחון רגשי. הם לא אוהבים לבד. כמו ילד קטן הם מעדיפים לתת יד למישהו וללכת יחד. עצמאות זה לא ממש הקטע שלהם.

תאומים – תאומים נחשבים למזל החכם ביותר, ולכן נמצא אצלכם ברוב הפעמים עצמאות מחשבתית. הם לא זקוקים לידע או לעצות שלנו כדי להסתדר בחיים.

אריה – האריות אוהבים לעמוד בראש. הם לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות ומעדיפים לנהל הכול לבד. מה שלא מאפשר להם עצמאות מלאה, זה הצורך שלהם בחיזוקים והערכה. הם יעדיפו לעשות משהו שיביא למחיאות כפיים מאשר יממש את העצמאות שלהם.

בתולה – הבתולה עצמאית. היא עושה הכל לבד. מעדיפה בכל מקרה. לא סומכת על אף אחד. העניין שהיא עבד לרצון במושלמות והצורך הזה שלה הופך אותה לעבד נרצע של הפרטים הקטנים, של הצורך בסדר וניקיון ופרפקציוניזם שלא נגמר. לבתולות יש גם צורך לרָצות אחרים, מה שלא מאפשר להם חיים עצמאיים ומשוחררים.

מאזניים – המאזניים צריכים לצאת נחמדים עם כולם. איך בדיוק זה מסתדר עם עצמאות?

עקרב – העקרב יכול להיות עצמאי, אלא אם כן הוא סובל מחרדות נטישה ותלות יתר רגשית.

קשת – הקשתים הם ללא ספק טיפוסים עצמאיים. הם יעדיפו שלא להתחייב לאף אחד ולשום דבר. לא אנשים, לא רכוש. שום דבר שיפריע להם לחיות את חייהם כפי שהם רוצים, לטייל בעולם ולמצות את החיים.

גדי – הגדיים אחראים, בוגרים, וללא ספק יכולים לחיות חיים עצמאיים. הבעיה אצלם מתחילה כשהם משתעבדים למטרות והישגים.. אם ישכילו ליהנות מההישגים שלהם, יוכלו לחיות חיים עצמאיים ומספקים.

דלי – הדליים ללא ספק מעוניינים בעצמאות. כל כך מעוניינים שהם מוכנים לבעוט ולזרוק מחייהם כל מה שיפריע. הם עצמאים בעיקר מחשבתית, לא הולכים עם העדר וללא ספק מביאים הרבה קידמה ושינוי לעולם.

דגים – הדגים מפחדים. הם קיבלו שלל של כישורים ומתנות, אבל את היכולת לעצמאות כנראה שלא. הם תלותיים, חוששים, מפחדים להישאר בחושך לבד.. וללא ספק האחרונים שמממשים את היכולת שלהם לעצמאות.

בת שבע דרגן
אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי
[email protected]



1 תגובות

מיין תגובות